Що оцінюють під час аудиту
ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ
- створення безпечних і комфортних умов навчання та праці
- забезпечення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації
- забезпечення інклюзивного та мотивуючого до навчання освітнього простору
СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
- наявність відкритої, прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень
- використання системи оцінювання, спрямованого на моніторинг навчальних досягнень кожного здобувача освіти (йдеться про те, щоб кожен вчитель дивився на учня в динаміці
- спрямованість системи оцінювання на формування у здобувачів освіти відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінки
ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ
- ефективне планування та прогнозування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх технологій, форм організації освітнього процесу та підходів до оцінювання навчальних досягнень із метою формування ключових компетентностей і наскрізних умінь здобувачів освіти
- постійне підвищення рівня професійної компетентності та майстерності педагогічних працівників
- налагодження партнерських взаємовідносин із здобувачами освіти, їх батьками та іншими законними представниками, працівниками закладу освіти
- організація педагогічної діяльності та навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності
УПРАВЛІНСЬКІ ПРОЦЕСИ
- наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених цілей і завдань
- формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм
- ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників
- організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою
- формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності